این مطلب را به اشتراک بگذارید

خرید پارکت لمینت با گارانتی تکنوفلور

خرید پارکت لمینت با گارانتی

پارکت لمینت با گارانتی طور کلی به معنای پشتوانه و ضمانتی است که فروشنده عرضه می‌کند و به موجب آن متعهد می شود که در قبال شرایط خاصی، به خریدار خدمات ارائه کند. با توجه به وضعیت اقتصادی کشور ما و گران شدن روزانه اجناس، وقتی برای خرید یک محصولی مثل پارکت لمینت هزینه نسبتا بالایی پرداخت می‌کنید , بسیار مهم است که آن وسیله از گارانتی معتبری هم برخوردار باشد تا هزینه شما ضمانت‌ شده باشد.

در ادامه این سطور مطالبی تکمیلی درباره گارانتی به شما خواهیم گفت که باید بدانید.

پارکت لمینت با گارانتی چیست؟

گارانتی یا ضمانت‌ نامه تعهدی است که فروشنده یا تولید کننده یک محصول ارائه می‌ کند و بر طبق آن متعهد می شود که خدماتی عرضه کند. این خدمات می توانند شامل: تعویض ، پس گرفتن کالا، تعمیر و… باشد. گارانتی یک محصول ممکن است که از طرف شرکت های مختلفی ارائه بشود و اعتبار شرکت ارائه دهنده گارانتی بسیار مهم است. هم چنین شرکت های مختلف، موارد متفاوتی را تحت گارانتی قرار می دهند و خدمات گوناگونی نیز ارائه می کنند.

شرکت کیان سامان اسپادان تولید پارکت لمینت برند تکنوفلور را با استفاده از بهترین متریال داخلی و خارجی از سال 1395 شروع کرده و همیشه بر این هدف بوده که کیفیت رمز ماندگاری است. شعار ” یک حس با کیفیت ” تنها یک ادعا نیست. حضور پررنگ و چندین ساله در بازار رقابتی این محصول در طول این سالها گواه این مدعاست پارکت لمینت تکنوفلور علاوه بر تولید با استفاده از تکنولوژی روز دنیا و  بهره مندی از بهترین متریال دارای ضمانت نامه معتبر 15 ساله میباشد. که شامل 3 سال گارانتی و 12 سال خدمات پس از فروش میباشد.

شرایط ضمانت نامه پارکت لمینت تکنوفلور

دستور العمل اجرای ضمانت نامه

  • خدمات ضمانت در مدت زمان مربوط، شامل تعمیر و جایگزین کردن محصول جدید با قسمت آسیب دیده بدون دریافت هیچگونه هزینه میباشد.
  •  خدمات ضمانت تنها برای مواردی شامل میگردد که شرایط نصب توسط استادکار نصب رعایت شده باشد.
  • در صورتی که کارفرما به هر دلیلی توصیه های نصب و نگهداری را رعایت نکند ، خدمات ضمانت به هیچ وجه برای محصولات آسیب دیده لحاظ نخواهد شد.
  • خدمات پس از فروش بعد از مدت زمان مربوط به ضمانت ، شامل تعمیر و جایگزین کردن محصول جدید با قسمت آسیب دیده با دریافت هزینه می باشد.
adlersaSDe

توصیه هایی که هنگام نصب باید رعایت شود

  1. قبل از نصب سطح زیر کار باید به طور کامل همتراز باشد. (2 میلیمتر در هر متر مربع)
  2. قبل از شروع به نصب پارکت لمینت، باید سطح مورد نظر به صورت کامل تمیز و بستر کار باید عاری از شن یا سنگ ریزه باشد.
  3. پارکت لمینت باید حداقل از 48 تا 72 ساعت قبل نصب در محل مورد نظر در دمای 22 تا 28 درجه سانتیگراد قرار گیرد. همچنین بسته ها باید به صورت صحیح روی هم قرار گیرند.
  4. استفاده از پلاستیک عایق برای جلوگیری از نفوذ رطوبت صعودی کف در مناطق مستعد رطوبت و همچنین استفاده از فوم سایلنت الزامی میباشد.
  5. در مرحله نصب نباید از محصولات با عرض کمتر از 9 و طول کمتر از 30 سانتیمتر استفاده شود. همچنین فاصله بین بندهای عرضی حداقل 30 سانتیمتر است.
  6. رعایت فاصله 8 تا 12 میلیمتری در کناره ها و همچنین قرار دادن میانه برای طول های زیاد (بیش از 10 متر، هر 8 متر یک میانه) الزامیست.

در هنگام نصب نباید از موادی مانند چسب، میخ و … که مانع از انبساط و انقباض پارکت میشوند استفاده نمود.

پارکت برای مناطق مرطوب

توصیه ها و شرایط مراقبت و نگهداری

برای تمیز کردن پارکت از شستشو با آب و یا استفاده از مواد شوینده معمولی و همچنین استفاده از تی خیس و یا تمیز کردن با دستگاه بخارشو خودداری فرمایید. بهتر است نظافت هفته ای یکبار با تی الیافت نخی رشته ای مرطوب یا با شامپوی مخصوص پارکت انجام گیرد.

با بهترین طریقه شست و شوی پارکت آشنا شوید

برای قرار دادن اجسام با سطح مقطع کمتر از 5 سانتیمتر مربع (مثلا پایه های میز) حتما از کفشک پلاستیکی استفاده کنید. برای جابه جایی وسایل میبایست ابتدا آنها را از روی زمین بلند کرده و سپس جابجا کنید و از کشیدن آنها روی سطح پارکت خودداری نمایید و برای پایه های لوازم از کاور پایه ها و یا با چسباندن تکه های نمد و موکت از خراش و خط افتادگی پیشگیری نمایید.

 

در صورت ریختن مایعات بر روی زمین، حداکثر تا 30 دقیقه بعد از محل را کاملا خشک و تمیز نمایید.

مقالات مرتبط