این مطلب را به اشتراک بگذارید

با بهترین قیمت پارکت لمینت مدرن آشنا شوید [ توضیحات اجمالی + معرفی محصول]

قیمت پارکت لمینت مدرن
62 / 100

بهترین پارکت لمینت مدرن تکنوفلور

دکوراسیون داخلی با در نظر گرفتن سلیقه روی کیفیت عناصر طراحی تاکید دارد. بهترین چیدمان و فضاسازی با استفاده از متریال مناسب، زیبایی چشمگیرتری پیدا می کند. شاید دشوارترین کار در دکوراسیون داخلی، انتخاب کفپوش ها باشد. کف ساختمان فضای زیادی را اشغال می کند و یکی از بزرگترین فضاهای دکوراتیو در ساختمان های مسکونی است. با توجه به تولید پارکت لمینت مدرن، نصب پارکت لمینت در ساختمان های اداری و مسکونی بسیار رایج شده است. مشکلی که وجود دارد انتخاب بهترین برند پارکت لمینت ایرانی برای اجرا است. همه برندهای موجود در بازار دارای کیفیت یکسان نیستند و این امر خریداران را دچار سردرگمی کرده است.

پارکت لمینت مدرن تکنوفلور

کارخانه پارکت تکنوفلور در تلاش است تا شماعزیزان بتوانید در انوع سبک های طراحی مانند کلاسیک،مدرن و… بتوانید از پارکت لمینت این شرکت استفاده کنید.بنابراین میتوانید نمونه های پارکت لمینت تکنوفلوررادرسبک مدرن تماشاکنید و در طراحی خود استفاده کنید و فضای منحصربفردی برای خود بسازید. قیمت پارکت لمینت  مدرن تکنوفلور را میتوانید با پر کردن فرم  درخواست همکاری  و  از واحد فروش با شما تماس خواهند گرفت و اطلاعات لازم را در اختیار شما میگذارند .

بهترین پارکت لمینت از لحاظ کلیک مناسب


پارکت لمینت در ابعاد متفاوتی تولید می شود. به طور معمول عرض تایل ها در حدود ۱۴ تا ۲۵ سانتیمتر است و طول هر تایل نیز اندازه ای بین ۱۲۰ تا ۱۴۰ سانتیمتر دارد. اغلب تایل های موجود در بازار به شکل مستطیل تولید شده اند. برای نصب پارکت لمینت از چسب و یا ماده دیگری استفاده نمی شود و تایل ها در یکدیگر کلیک می شوند. به این ترتیب که در هر ورق پارکت لمینت شیارها و بیرون زدگی هایی دیده می شود. بیرون زدگی کلیک و شیار در هر چهار طرف دیده می شود. چف و بست پارکت لمینت از طریق درگیری بین این شیارها و بیرون زدگی هاست. اندازه شیار و بیرون زدگی کلیک نباید زیاد کوچک و یا بسیار بزرگ باشد. کلیک های کوچک نشان دهنده ضعف در ساختار پارکت لمینت است و کلیک های بزرگ و نامناسب هم موقع نصب مشکل ایجاد می کنند.

بهترین پارکت از نظر کیفیت مناسب

بهترین مارک های پارکت لمینت موجود

در نگاه اول این طرح، رنگ و شکل ظاهری پارکت لمینت است که توجه را جلب می کند اما خصوصیات ظاهری پارکت لمینت تنها ملاک انتخاب آن نیست. دقت داشته باشید که ظاهر زیبا نشانه مرغوبیت پارکت لمینت نیست. استانداردهای زیادی برای تولید بهترین مارک پارکت لمینت وجود دارد که توسط شرکت های تولید کننده در نظر گرفته می شود. به طور کلی شرکت های معتبر تولید کننده انواع پارکت لمینت را برای فضاهای متفاوت تولید می کنند بنابراین محل نصب پارکت لمینت اهمیت زیادی دارد. با توجه به کاربری و میزان تردد پارکت لمینت مناسب را خریداری کنید.

همچون دیگر عرصه های صنعت ساختمان، تولید کنندگان ایرانی هم در زمینه ساخت و تولید پارکت لمینت فعالیت دارند. محصولات تولید شده در داخل کشور همیشه با کیفیت نبوده اند و اغلب نتوانستند توفیق چندانی کسب کنند اما به تازگی شرکت تکنوفلور محصولات بسیار با کیفیتی به بازار ارائه کرده است وطرفداران زیادی نیز پیداکرده که از محصولات شرکت استفاده میکنند.

هنگام خرید پارکت لمینت به ضد اب بودن آن توجه کنید. لایه محافظ رویه پارکت لمینت و جنس مغزی آن روی کیفیت نهایی محصول تاثیر دارد. آنچه بیش از انتخاب پارکت لمینت اهمیت دارد، نصب آن است. توجه داشته باشید که نیمی از کیفیت کار بستگی به اجرای پارکت لمینت دارد. تنها یک نصاب حرفه ای می تواند بهترین برند پارکت لمینت را روی هر سطحی نصب کند.

شرکت های زیادی در زمینه فروش محصولات دکوراسیون داخلی فعالیت دارند و انواع محصولات ایرانی و خارجی را به فروش می رسانند. برای خرید بهترین برند پارکت لمینت حتما به فروشگاه معتبر و شناخته شده مراجعه کنید.

 

قیمت پارکت لمینت مدرن تکنوفلور

قیمت انواع پارکت ایرانی به فاکتورهایی چون درجه مقاومت سایشی، جنس روکش و … بستگی دارد، پارکت‌های ایرانی نسبت به پارکت‌های خارجی ارزان‌تر می‌باشند، برند‌های زیادی در ایران در حال فعالیت می‌باشند که تکنوفلور نیز یکی از بهترین این برند ها میباشد.
پارکت‌های بی کیفیت و ارزان قیمت، در برابر نور واکنش نشان می‌دهند و تغییر رنگ می‌دهند، این پارکت‌ها در برابر آب مقاوم نیستند و زود متورم می‌شوند.پارکت باید از مواد HDF ساخته شود. پارکت‌هایی که بسیار ارزان هستند از مواد MDF که مقاوم نیست ساخته می‌شود.پارکت لمینت‌ها از لحاظ استحکام و مقاومت با عنوانی به نام مقاومت سایشی دسته بندی می‌شود که در ادامه به بررسی انها میپردازیم:
AC1 این میزان کمترین میزان مقاومت را داشته و در فضاهای با تردد بسیار پایین به کار می رود.
AC2 این میزان مقاومت نیز به نسبت AC1 قویتر بوده ولی قابلیت استفاده در مکان های با تردد متوسط و بالا را ندارد.
AC3 این میزان مقاومت سایشی مناسب برای مکان هایی مثل اتاق خواب می باشد.
AC4 یک مقاومت سایشی ایده آل برای فضای مسکونی و تجاری با تردد متوسط و بالا می باشد. اغلب لمینت های موجود در بازار از این نوع می باشند.
AC5 این نوع مقاومت اغلب در فضاهای تجاری با تردد بسیار بالا مورد استفاده قرار می گیرد.

Technoflor modern laminate parquet price

قیمت پارکت لمینت مدرن

در نهایت میتوانید با تماس با پشتیبانی شرکت هم مشاوره خوبی در جهت خرید خود داشته باشید و هم از لیست قیمت های محصولات شرکت اطلاع کامل پیدا کنید.وخریدی به صرفه ومطمئن داشته باشید.منتظرحضورگرم شماهستیم.

مقالات مرتبط